Epson Stylus SX435W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus SX435W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Charles505 13-11-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX435W

Het installeren van deze printer was een gruwelijke nachtmerrie. Het Wifi gedeelte is een ramp om in te stellen. Na twee dagen alles geprobeerd te hebben, werkte de printer, maar het scanner gedeelte was met geen mogelijkheid vanaf de computer te benaderen (werkte prima vanaf het microscopische bedieningspaneeltje op de printer, hij stuurde dan wel vanzelf files via wifi naar de computer). Het alternatief, de web interface van de printer, werkte niet. De manual stelt oplossingen via screenprints voor die niet overeenkomen met de werkelijke screens.
Epson Connect is na een vergissing in de eerste aanmelding met geen mogelijkheid te benaderen, of opnieuw in te stellen. De helpdesk laat je een hele vraag intiepen, om nadat je ook nog verplicht je hele CV hebt ingegeven, te melden dat ze met vakantie zijn tot maandag en de vraag te wissen!
Uiteindelijk zijn we er met de helpdesk wel uit gekomen, het bleek noodzakelijk zowel firewall als virussoftware tijdelijk uit te schakelen en dat stond niet in de handleiding. Nu hij werkt is het een prima printer.

Charles505 11-11-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX435W

Deze printer is een gruwelijke nachtmerrie. Het Wifi gedeelte is een ramp om in te stellen. Na twee dagen alles geprobeerd te hebben, werkt de printer, maar het scanner gedeelte is met geen mogelijkheid vanaf de computer te benaderen (werkt prima vanaf het microscopische bedieningspaneeltje op de printer, en stuur dan wel vanzelf files via wifi naar de computer). Het alternatief, de web interface van de printer, werkt niet. De manual stelt oplossingen via screenprints voor die niet overeenkomen met de werkelijke screens.

frasca1 10-07-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX435W

Prima goedkope all in one printer( e 50 bij de Blokker incl cartidges) voor kleingebruikers . Makkelijk instellen, even zoeken naar de wifi maar dan werkt alles ook prima .Prima printafdrukken , scannen en kopieren in een apparaat met de mogeljkheid van stand alone afdrukken via de sd kaart
De cartidges zijn heel goedkoop .Het is wel een erg plastic apparaat . dus niet te veel verhuizen daar het wat iel aanvoelt

Jerrie61 13-02-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX435W

Ik heb geen spijt van mijn keuze voor deze multifunctional. Wat ik het meeste waardeer is de compactheid en de mogelijkheid om hem draadloos te gebruiken waardoor je hem overal in je huis kunt neerzetten. Ik heb me wel heel erg geërgerd aan de gebruiksaanwijzing die veel te uitgebreid is maar wat je nodig hebt is heel moeilijk te vinden. Als men dit apparaat koopt dan moet men er vooral aan denken dat men de printer aan de computer toevoegd bij apparaten en printers want anders krijgt men ook zoveel problemen als ik heb gehad. Maar als alles goed werkt dan is het een fijn en compact apparaat met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

henk bcn 24-11-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX435W

-goedkoop (€ 70) incl cartridges twv € 40) apparaat ---sec kost je dan maar € 30...
-compact, wireless, installatie eenvoudig
printsnelheid ok copieren: langzaam